nowe logo
baner gazetki promocyjne

Gazetki reklamowe – czy są wsparciem sprzedaży?

 

Wiele sklepów, zwłaszcza z branż FMCG, food, budowlanka, wydaje gazetki promocyjne. Można znaleźć w nich produkty w promocji, rekomendację czy kupony rabatowe. Producenci chętnie inwestują swój budżet, by pojawić się w gazetce sklepu, gdyż wiąże się to z większym zatowarowaniem
i promocją ich marek.

Od kilku lat zajmuję się projektowaniem gazetek 

dla takich firm jak:
     InterMarche
     Max Xavier
     Aldik
     Bingo

     Fart.

Moja praca polega na:
zaprojektowaniu okładki i layoutu gazetki, szparowaniu i doborze zdjęć na tło pod produkty, czytelnym rozłożeniu produktów z informacjami, cenami i promocjami łamaniem tekstów dostarczonych przez klienta.

Skład przygotowuję do druk i Internetu.
Na bieżąco wysyłam poszczególne strony do wglądu, żeby zleceniodawca miał możliwość kontrolowania przebiegu pracy. 

Na koniec po wprowadzeniu korekty i uwag oraz akceptacji zleceniodawcy wysyłam gazetkę do druku.

Gazetki promocyjne to jeden z najpopularniejszych sposobów informowania potencjalnych klientów o najatrakcyjniejszych ofertach lub otwarciu nowego sklepu.

To łatwy sposób na dotarcie do klientów – można je dystrybuować lokalnie. Dzięki temu reklama trafia do potencjalnych klientów, którzy skuszeni promocjami gotowi są wybrać się na zakupy.

 

Coraz częściej gazetki promocyjne dostępne są w wersji 

on-line.

Sieci handlowe i serwisy oferują użytkownikom możliwość przeglądania ulotek i katalogów w internecie. 

Dzięki temu potencjalni klienci mogą porównywać ceny 

i analizować promocje bez wychodzenia z domu

gazetka projekt