
Gazetki reklamowe – czy są wsparciem sprzedaży?
Wiele sklepów, zwłaszcza z branż FMCG, food, budowlanka, wydaje gazetki promocyjne. Można znaleźć w nich produkty w promocji, rekomendację czy kupony rabatowe. Producenci chętnie inwestują swój budżet, by pojawić się w gazetce sklepu, gdyż wiąże się to z większym zatowarowaniem
i promocją ich marek.
Od kilku lat zajmuję się projektowaniem gazetek
dla takich firm jak:
InterMarche
Max Xavier
Aldik
Bingo
Fart.
Moja praca polega na:
zaprojektowaniu okładki i layoutu gazetki, szparowaniu i doborze zdjęć na tło pod produkty, czytelnym rozłożeniu produktów z informacjami, cenami i promocjami łamaniem tekstów dostarczonych przez klienta.
Skład przygotowuję do druk i Internetu.
Na bieżąco wysyłam poszczególne strony do wglądu, żeby zleceniodawca miał możliwość kontrolowania przebiegu pracy.
Na koniec po wprowadzeniu korekty i uwag oraz akceptacji zleceniodawcy wysyłam gazetkę do druku.
Gazetki promocyjne to jeden z najpopularniejszych sposobów informowania potencjalnych klientów o najatrakcyjniejszych ofertach lub otwarciu nowego sklepu.
To łatwy sposób na dotarcie do klientów – można je dystrybuować lokalnie. Dzięki temu reklama trafia do potencjalnych klientów, którzy skuszeni promocjami gotowi są wybrać się na zakupy.
Coraz częściej gazetki promocyjne dostępne są w wersji
on-line.
Sieci handlowe i serwisy oferują użytkownikom możliwość przeglądania ulotek i katalogów w internecie.
Dzięki temu potencjalni klienci mogą porównywać ceny
i analizować promocje bez wychodzenia z domu
