Dzięki elementom systemu identyfikacji wizualnej odbiorcy, czyli potencjalni klienci i kontrahenci mają możliwość łatwego rozpoznania firmy lub marki. Odpowiednie opracowanie projektu systemu identyfikacji wizualnej ma szczególne znaczenie na początku prowadzenia działalności, kiedy dochodzi do pierwszego kontaktu odbiorców rynku z firmą.
Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz, dlatego trzeba zadbać,
by opracowane elementy wywoływały u odbiorców przekazu pożądane odczucia i emocje.
Pomogę Ci zbudować wizerunek Firmy, który przyciągnie Klientów
i zdobędzie zaufanie!
Identyfikacja wizualna dla pizzeri in garden
Dla PIZZAin garden w Nałęczowie zaprojektowałam spójną identyfikację wizualną.
Składa się z:
projektu logo
pudełka na pizzę
szyldu
menu
fartuchów dla personelu
koszulek dla personelu.
Pizzeria wyróżnia się na tle konlurencji ciekawym podejściem
do reklamy. Projekty są świeże i niesztampowe.
Szyldy namalowane są ręcznie ekologicznymi farbami
z wykorzystaniem materiałów z recyklingu.
Identyfikacja wizualna BUZZcenter
Identyfikacja wizualna marki pozwala
na budowanie spójnej marki
i komunikacji, we wszystkich kanałach dotarcia do Klienta.
Profesjonalnie zaprojektowana identyfikacja wizualna silnie rzutuje na efektywność działań komunikacyjnych. Przede wszystkim ma istotny wpływ na rozpoznawalność i znajomość Twojej marki. To również efektywne narzędzie
do budowania wiarygodności i wizerunku marki.
Każda koncepcja identyfikacji wizualnej opracowywana jest zgodnie z potrzebami marki w podziale na kolorystykę, typografię, key visual, zestaw ikon, materiał zdjęciowy, ilustracje oraz inne elementy graficzne